Velkommen lille skatt

Beklager mitt store fravær den siste tiden, men jeg har hatt fullt opp med  å ta i mot den lille til denne verden. Den 5. Februar ankom nemlig lille Matheo denne verden, det ble en tøff fødsel, men alt gikk bra til slutt selv om tiden i etterkant også har vert en humpete vei så prøver vi å kose oss masse sammen med den lille lykkeklumpen vår.

Jeg håper å snart komme i gang med normal blogging igjen, men akkurat nå må jeg bruke all min tid på mini og alt som skjer rundt oss. Her er et bitte lite bildedryss fra de siste ukene. Fødselshistorien og mere til kommer etter hvert, bare gi oss litt tid.

   

Vi skrives snart – Malin

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg