1. Februar og Gravidoppdatering uke 40

Åjada, da var vi jaggu meg inne i Februar måned, her har det ikke skjedd stort annet enn at man går å venter på at lille skal komme ut å hilse på. Selv om det ikke er noe tegn til at han har tenkt å komme ut med det første. I dag er det 9 dager til termin, og jeg er iallefall veldig ferdig med å være gravid nå. 

♥Termin: 10 Februar på selveste morsdagen.

 

♥ Uker på vei: 39+1

 

♥ Dager igjen: 9, tenk at nå har han vert inne i magen i 274 dager.. Han bør vell være klar til å møte verden nå vell, kom så.

♥ Babyens størrelse og vekt: ca 51 cm lang fra hode til føttene og ca 3.39  kg i starten av uken og 3.56 kg i slutten av uken.  

 

♥ Kjønn: Jeg satser på at det fortsatt er en liten gutt der inne altså <3 

 

♥ Navn: Det får dere alle vite når han ankommer

 

♥  Utålmodig: Ohyes, så lei av mage og å være feit nå. 

 

♥ Vektøkning: Startvekten min var på ca 56 kg gått opp 21 kg. 

 

♥ Hodet ned: Ja han ligger klar til take off. 

 

♥ Hodet festet: jau

 

♥ Aktivitet innenfra: Litt opp og ned, var innom sjukehuset på søndag, fordi han hadde vert stille hele dagen. Ankom der og han klikka istedenfor, vi ble værende i nærmere 3 timer fordi han hadde for svingende hjerterytme. Roa seg til slutt og vi ble sendt hjem igjen.

 

♥ Høygravid: OHYES!

 

♥ Søvn: æsj

 

♥ Form og plager: Samme som alltid, bare at nå kommer virkelig strekkmerkene også.. hjelp så herlig 

 

♥ Barnerom: Det er jo klart det, må bare få ut barnevognen og bilstolen der fra

 

♥ Utstyr som trengs: babycall? ikke det første som må i hus, men trengs etter hvert iallefall. 

 

♥ Melk: Nope, bare ekstremt store boobies.. med deilige sebrastriper 

 

♥ Cravings: mat

 

♥Kynnere: jada, kommer inni mellom de.

 

♥ Tungt: Ja, jeg føler meg som en hval

 

♥ Neste kontroll: i dag

 

♥ Strekkmerker: ja det fortalte jeg jo om over her.

 

♥ Tanker om fødselen: Nå er jeg så lei at nå vil jeg bare bli ferdig, la det skje NÅ!

 

Vi skrives – Malin

2 kommentarer
    1. Åh. Glad jeg fant igjen bloggen din..! Vi har jo mistet følger listen på blogg.no 🙁
      Bra du har det fint og kjenner det bobler av å vente på den lille <3 jeg venter i spenning med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg