20.01.2019

Tenk at vi er godt over halvveis i Januar allerede, dagene fyker virkelig av gårde nå. Det nærmer seg med stormskritt at vi får møte han lille i magen nå og vi gleder oss voldsomt! 

Ukens høydepunkt:

Klarer ikke bestemme meg for om det var den herlige turen vi hadde i går jeg, Bella og Adam. Det var så koselig. Eller om det er søndagsmiddagen vi skal på i dag, vi skal nemlig ha pinnekjøtt hos mamma og pappa senere, jeg gleder meg i hel til det også og tror det blir så koselig å ha hele gjengen samla igjen. 

Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye denne uken som har vert, klesskapet mitt har fått seg enda en gjennomgang og må nok ha det igjen når jeg sånn halvveis får kroppen min tilbake.

 

Ukens irritasjonsmoment: 

Mannfolk som sier de selvfølgelig skal gjør tingene så lenge man ikke maser om at de må huske å gjøre det. HAHA, det skjer jo ikke uansett.. 

 

Ukens bilde:

 

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Den kommende uken har jeg egentlig ikke stort på agendaen, jeg håper jeg kan prøve å presse kroppen til en ordentlig husvask, så kanskje det setter i gang noe inne hos mageboeren.  Begynner å bli veldig klar for å møte han nå altså <3 Jeg skal også på gravidsvømming på tirsdag, bor du i haugesund så bør du virkelig teste ut det om du har muligheten til det. Det er på Havnaberg i Haugesund sentrum.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg