Gravidpppdatering uke 36

♥Termin: 10 Februar på selveste morsdagen.

♥ Uker på vei: 35+4

♥ Dager igjen: 34, nå går ukene fort faktisk! Deilig!!

♥ Babyens størrelse og vekt: ca 45 cm lang fra hode til føttene og ca 2.59 kg i starten av uken og 2.76. Sier appen på telefonen iallfall

♥ Kjønn: Liten gutt, som sikkert er minst like sjarmerende som pappaen sin.

♥ Navn: Det får dere alle vite når han ankommer

♥Utålmodig: Jeg er egentlig ikke så utålmodig.. Jeg er lei av å være gravid, det er sikkert å visst, men jeg vet at det blir travelt når han kommer så jeg prøver også å nyte litt den siste tiden hvor jeg bare trenger å tenke på meg selv når jeg skal ut døra.

♥ Vektøkning: Startvekten min var på ca 56 kg nå vet jeg ikke. Veide 71 rundt jul

♥ Hodet ned: Tror han har hodet sånn noen lunde nedover, men ikke lagt seg helt til rette enda det har han ikke.

♥ Hodet festet: Nei

♥ Aktivitet innenfra: Ja aktivitet er det, men på en helt annen måte nå enn tidligere i svangerskapet, nå er det ikke de sparkene eller dunkene på helt samme måte, det er mer bevegelser og så kommer det noen ganger ett par kuler.

♥ Høygravid: OHYES! Gikk inn i det nye året som høygravid faktisk! Sykt deilig

♥ Søvn: Det er så opp å ned at jeg vet ikke hva jeg skal svare noen netter er OK, andre er sånn som den i natt.. grusom

♥ Form og plager: Fortsatt bekkenet som ikke spiller på lag og merker vannet i kroppen nå

♥ Barnerom: Det er jo klart det, må bare få ut barnevognen og bilstolen der fra

♥ Utstyr som trengs: eneste jeg kommer på er badebilder og neglesaks, hahaha.

♥ Melk: Nope, bare ekstremt store boobies.. haha

♥ Cravings: Faktisk så har jeg ikke hatt noen spesiell cravings siste uka heller, jeg bare spiser alt jeg kommer over.. salt og søtt… virkelig bra sikkert.

♥Kynnere: jada, kommer inni mellom de.

♥ Tungt: Ja, jeg føler meg som en hval

♥ Neste kontroll: skal på kontroll neste uke

♥ Strekkmerker: nja litt små her og der.

♥ Tanker om fødselen: Kjenner mer og mer på det altså, det må jeg si. Gleder og gruer meg jeg på en gang.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg