2019

Herlighet folkens det er 2019, da begynner det hele på nytt. Lurer på hvor mange ganger jeg kommer til å skrive 2018 når jeg burde skrive 2019. Sliter alltid med det i starten av et nytt år.

Litt vell dårlig kvalitiet på bildet under, var ekstremt herlig vær også. haha.

Tenk at jeg er så heldig å fikk gå inn i det nye året sammen med to av mine beste venninner og deres kjære. Nyttårskvelden ble definitivt den roligste jeg noen sinne har hatt, men den ble også helt perfekt. Vi koste oss med deilig kalkun, pakkelek og spill, selv om nyttår var veldig forblåst på vestlandet i år ble den like vell veldig veldig fin! 

Jeg gikk også inn i det nye året som høygravid, så nå er jeg egentlig veldig klar selv iallefall, hehe. Snart på tide å pakke bagen klar til sykehusoppholdet. Nå gleder jeg meg veldig til å møte lillegutt i magen altså <3 

Det er litt opp og ned med bloggen for tiden, jeg mistet litt motivasjonen da vi for en tid tilbake fikk beskjed om at blogsoft legges ned og at ikke alle blogger blir flyttet over. Grunnen til at jeg og min blogg ikke ble plukket ut er nok fordi bloggen kun har vert oppe i rett over 3 måneder og er så ny. Den vil derfor bli slettet hvis den ikke går gjennom nåløyet hos blogg.no. Så vi får se da om det blir en fortsettelse her inne eller ikke, frem til det er avgjort skal jeg prøve å ha mine faste innlegg med gravidoppdateringer og ukens slik at dere henger litt med og så kommer det noen innlegg de dagene det faktisk frister. 

Vi skrives – Malin

4 kommentarer
    1. Lisefoto: helt nydelig kveld! Huff da, vi var heldige hadde været kommet 40 min tidligere hadde det ikke vert mye raketter tror jeg.. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg