Ukens

Beklager mitt fravær av og på i det siste, det må skyldes julen og dens travle tider. Ser det er flere som jeg følger på blogg.no som er mindre aktive i disse dager iallefall. I går var jeg og Adam ute for å skaffe oss litt inspirasjon til kjøkken og bad til det nye huset. Hjelp nå begynner virkelig alt å bli litt mer ekte om dere forstår. Tenk at vi skal bygge oss hus til neste år, spørs om det blir ferdig i løpet av det kommende året, men vi får nå se. 

Jeg har egentlig hatt lyst på ett litt lysere kjøkken, men har falt mer og mer over på det litt mørkere, ja gjerne til og med svart. Jeg føler det blir mer hjemme når det er i litt mørkere farger jeg, men benkeplaten blir iallefall lysere, for når de er svarte viser jo ALT av støv. Har dere noen steder på nett eller noen dere følger på Instagram som har fine kjøkken og bad så hyl gjerne ut. 

Jeg er så spent på hva vi ender opp med til slutt. Tenkte å legge ut litt  bilder etter hvert også så dere kan få se og ikke minst følge med i prosessen med å bygge drømmehuset. Etter at butikkene var stengte så tok vi turen ned til sentrum og spiste et bedre måltid på en kinarestaurant, nam det var faktisk veldig godt også! Jeg hadde en vårrull og biff chopsue eller hvordan det nå enn skrives, Adam hadde innbakte kongereker og biff i peppersaus. 

Kvelden i går fikk vi besøk av et vennepar, vi spilte Mario Cart og så på film. Deilig lørdag rett og slett!

Ukens høydepunkt:

Det må ha vert selveste julaften altså, så mye godt pinnekjøtt og god dessert. Ikke minst menneskene som var tilstede, alle de flotte gavene og mer til. Julaften i år var veldig veldig deilig og avslappende. 

Ukens irritasjonsmoment: 


At beina ikke vil mer, de bare hovner opp hvis jeg er oppe på bena mye eller gjør mye. Haha, ser ut som jeg har lagt på meg ett par kg bare rundt leggene og bena til tider. Ellers har uken vert helt herlig altså!

Ukens cravings: 

Man kan vell ikke annet enn å svare julemat her, herlighet så godt det er med all slags julemat, men jeg er nå enda glad det kun er denne måneden i året vi spiser den. Ellers hadde jeg trilla rundt om kring, og faktisk tror jeg at jeg kunne blitt litt lei til slutt også. Det er jo veldig tung mat. 

Ukens bilde:

Akkurat nå: 

Sitter jeg å ser på kjøkken, stuer, bad, walk in garderober på instagram egentlig, haha. Det er så mye fint, skulle ønske jeg var megarik.

 

Vi skrives – Malin

3 kommentarer
    1. Hi there! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
      My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard work due to no back up.
      Do you have any methods to protect against hackers?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg