Juleupdate

Da var to av tre dager med familiesammenkomster unnagjort, i morgen er det ribbe som står på menyen. Etter pinnekjøtt på selveste julaften og tapas i dag. Det er så utrolig deilig med så mye god mat! Det har tydeligvis kroppen min andre meninger om for i går kveld ble plutselig begge bena mine til to ballonger, så salt mat og graviditet er ikke til å anbefale i lengden. Etter i morgen må jeg nok skjerpe meg litt, men jeg ødelegger ikke disse tre dagene, det er så utrolig god mat og bare ett par ganger i året man spiser den. 

Tilbake til selveste julaften, dagen startet med at jeg våknet hjemme i barndomshjemmet hos mamma og pappa. I en alder av 26 år hang det faktisk en julesokk på døren min! GU så deilig det var, min siste jul som lille jenta i huset. Grunnen til at det ble overnatting der var fordi Adam var på nattevakt på legevakten så da tenkte jeg hvorfor ikke våkne der. I to tiden kom også Adam etter å ha sovet ut og vert på trening, må nesten få skryte litt av han ikke verst å dra seg på trening på selveste julaften da. Flink!

Vi koste oss med alt det koselige som går på tv, snoking i gaver, smaking på kålrabistappe og masse godis, akkurat slik en jul skal starte. I femtiden kom resten  av gjengen, og rett over seks ble det litt mat på oss også. Micheala som er tantejenta mi på rett over 8 mnd fikk pakke opp litt gaver før hun tok kveld og resten av oss holdt på ei stund utover kvelden. Jeg tror alle ble fornøyde med gavene de fikk i år også, det morsomste var nesten pakkeleken som vi avsluttet kvelden med. 

Både jeg og Adam er så fornøyde med årets gaver fra hverandre. Jeg er så heldig å fikk ny mobil til jul som jeg skal ta i bruk litt senere i uken, må bare velge meg ut deksel til den, fikk også nyfødfotopakke som var litt til oss begge, for fy søren så dyrt det er. Om jeg selv vil kan jeg også ta gravidbilder, men jeg føler meg ikke så forferdelig fresh om dagen, så jeg tror jeg heller sparer de kronene og tar noen søte bilder hjemme heller. 

Adam fikk seg nye timberland sko og nintendo switch med både donkey kong og mario cart til, det var også bittelitt til begge to! Det er sååå gøy, er allerede hekta selv og dagen i dag skal brukes til litt gaming før vi drar på middag til mamma og pappa. 

Forresten i går var vi på tapas med resten av gjengen i familien, det er alltid like koselig da det liksom er da vi prøver å samles hele gjengen på mammas side, og 17 mai da. Dagen går til både snakk, kahoot og brettspill. 

Vi skrives – Malin

 

4 kommentarer
    1. Så koselige bilder <3 Ribbe er så godt 😀 Vi hadde det på julaften , skal også sikkert ha det igjen på nyttårsaften. Foretrekker det ovenfor pinnekjøtt, hehe. Kos deg masse videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg