Graviditetsoppdatering uke 34

Herlighet folkens, 4 dager til jul nå! Har du alt i boks? Her har roen egentlig senka seg litt nå, i går ble jeg overrasket med en fantastisk babyshower av jentene. Jeg er virkelig verdens rikeste, tenkte å blogge om det med bilder av kvelden i morgen. Burde som alltid tatt enda flere bilder, men det er ikke min sterkeste side enda. Iallefall her kommer ukens gravidoppdatering. 

♥Termin: Den er 10 Februar den.

♥ Uker på vei: 33+1

Dager igjen: 52 dager igjen, kjenner det begynner å nærme seg nå! 

Babyens størrelse og vekt: ca 42 cm lang fra hode til føttene og ca 2.18  kg i starten av uken og

2.35 kg i slutten av uken (Preglifeappen) Lurer virkelig på om han er så stor, tror ikke han veier så mye for å være helt ærlig, men man vet jo aldri. 

♥ Kjønn: Mammas lille prins, tror jeg hadde blitt redd hvis det plutselig poppa ut ei jente nå. hehe. 

♥ Navn: Det får dere alle vite når han ankommer

Utålmodig: Jeg er egentlig ikke så utålmodig, gleder meg jo i hel til å se han, men vet han enda har det best trygt inne i magen min.

♥ Vektøkning: Startvekten min var på ca 56 kg, nå har jeg ikke gått  på vekta denne uka engang, tørr ikke! over 70 iallefall..

♥ Hodet ned: Kjennes ut som han greier å snu seg enda, men jeg er ikke helt sikker. Han flytter iallefall voldsomt rundt på seg der inne. Min lille mageboer <3

♥ Hodet festet: Nei

♥ Aktivitet innenfra: Jada, han spreller hele tiden, og har funnet sin egen lille døgnrytme, han er flink å holde mamma våken om natten iallefall. 

♥ Høygravid: Nope ikke ennå.

 ♥ Søvn: enda ei våken natt nå denne natten.. så er relativt tom i dag. 

♥ Form og plager: Tror alle har fått det meg seg etter hvert jeg. 

 Barnerom:  Det er jo klart det, må bare få ut barnevognen og bilstolen der fra, men det får gjøres i midten på Januar tenker jeg. 

 Utstyr som trengs: ja hva trengs nå, sikkert mye jeg ikke har tenkt på, men nå er det jul.. resten får man ta etter hvert, det er jo ikke sånn at alle butikkene stenger når man har født. 

♥ Melk:  Nope,  bare ekstremt store boobies.. haha

♥ Cravings: Faktisk så har jeg ikke hatt noen spesiell cravings siste uka, jeg bare spiser alt jeg kommer over.. salt og søtt… virkelig bra sikkert. 

Kynnere: jada, kommer inni mellom de.

♥ Tungt: Ja, jeg føler meg som en hval

♥ Neste kontroll: det blir i romjulen, fredag den 28 kl 12. 

♥ Strekkmerker: nja litt små her og der.

♥ Tanker om fødselen: Kjenner mer og mer på det altså, det må jeg si. Gleder og gruer meg jeg på en gang. 

 

Vi skrives – Malin

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg