Juletradisjoner

Nå sitter jeg her og spiser frokost med min kjære før han skal avgårde på jobb, tenkte bare å fortelle litt om dagens planer.

Tenk at det snart er 1 helt år siden vi stod sammen på denne stranden, det året har virkelig bare flydd forbi.. Uansett tilbake til det overskriften handler om.. 

Selv om man blir voksne og flytter ut fra mamma og pappa er det virkelig bare noen tradisjoner man er nødt til å holde uansett. En av disse tradisjonene skal vi gjøre i kveld. Vi skal ut å handle juletre som vi sammen pynter hele gjengen, da står det masse godt på bordet, både godteri, julekaker og chips. Desember er virkelig ingen slankemåned altså, selv om det nesten var det jeg burde hatt nå.

Neida, man skal ikke slanke seg i et svangerskap, men man trenger gjerne ikke å spise som man gjør i jula alltid. Derfor har jeg prøvd å skjerpe meg ekstra de dagene det ikke skjer noe spesielt i jula nå. Fikk sjokk når jeg var hos jordmor og har gått opp 16 kg, så får prøve å være flink i mellom slagene gjennom julen. 

Her på vestlandet ser det veldig dårlig ut for en hvit jul, men hva gjør vell det. Vi får bare arbeide litt ekstra med tanke på juledekorasjonene. Jula den kommer uansett den. Åh, som jeg gleder meg nå altså. 

Ha en fantastisk onsdag <3 

Vi skrives – Malin

 

 

7 kommentarer
    1. jentareiser: Den ble en ren overaskelse den kvelden med babyshower og greier! Så da ble juletrepynting utsatt til i dag :O fantastisk overraskelse!

    2. Alexandra Vatle: Det ble ikke mindre koselig for etter juletrehandelen ble jeg møtt i døren i barndomshjemmet av hele jentegjengen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg