Dagens lille

Litt treig på å blogge i dag, grunnen er at jeg var helt zombie når klokka ringte, opp å hopp måtte jeg i dag fordi jeg skulle til legen og ta noen blodprøver før det bar videre på årets siste gravidsvømming!

Ble faktisk litt uggen av blodprøvene, noe jeg sjelden gjør, men så var det endel glass mer enn jeg pleier også da. haha, måtte være fastende også, og det passet meg fint lite som er matavhengig atm. Overlevde uansett og to brødskiver ble inntatt før det bar rett videre til svømming. I dag lå vi egentlig bare å duppa rundt i bassenget å snakket om all slags. Det er så godt å komme dit altså, virkelig deilig både for kropp å sjel. 

Nå sitter jeg hjemme og inntar en meget god smoothie, den inneholder:

1 yoghurt – dobbel null vanilje

eplejuice 

8 jordbær

8 bringebær

1 banan

litt blåbær

1 hånd havregryn

Er litt sånn halvlei av alt i dag, har gått opp så mye i gravidideten og fikk i går beskjed om at hvis det bikker 20, som jeg allerede er skremmende nært så blir det sett på som “rød” fødsel eller noe. Jeg drømmer egentlig veldig om å ligge i badekar som smertelindring da jeg har veldig god erfaring med det når det gjelder smerter ellers, men det ser jo  ikke fullt så lovende ut da. haha.  For å toppe det så har jeg fått svangerskapskløe og det er grunnen til at jeg måtte ta blodprøver i dag. Kan lage et eget lite innlegg i morgen om akkurat det. 

Vi skrives – Malin

 

2 kommentarer
    1. Alexandra Vatle: åh, ja det er så utrolig godt! Blir kokko av å klø, værst om kvelden da, men smører meg alltid før jeg legger meg så det demper heldigvis litt da! Åh, ja det hadde vert drømmen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg