Vårt julehjem

Mandags morgen, helgen har egentlig sneglet seg litt forbi. Det gledes voldsomt til julaften nå så jeg tenkte jeg kunne vise dere litt hvordan julen i år er hjemme hos oss. Det ble ikke noe juletre i år, da jeg rett og slett ikke orker å pynte det og sikkert ikke ta alt ned igjen heller. Vi skal jo feire hos mine foreldre så da skal jeg heller være med å pynte litt der på onsdag som kommer nå! Det er liksom en liten tradisjon det, men neste år blir det definitivt juletre her hjemme igjen også, det er liksom en veldig stor del av julestemningen det treet. 

Noen av nissene vi har hjemme, orket faktisk ikke gå opp trappen for å ta bilde av nissene der oppe så det får jeg gjøre en annen dag. hehe, latskap lenge leve. Det er så koselig med jul, føler liksom man får en enda koseligere stemning hjemme. Ha en fin mandag da dere.

Vi skrives – Malin

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg