16.12.2018

 

Ukens høydepunkt:

Var på julebord med jobbdamene i går, spiste nydelig pinnekjøtt som var dampet på øl. Var veldig veldig godt må jeg si! Glemte helt å ta bilder, men det er så koselig å se de utenfor arenaen også, selv om jeg ikke fikk vert så lenge på avdelingen før kroppen sa stopp. De er så utrolig snille og flotte damer! Helter jobber virkelig i barnehage, på alle mulige måter!

Ukens irritasjonsmoment: 

Kroppen min, jeg har så ekstremt vondt i ryggen til tider. Blir mye syting om det om dagene, men jeg er så lei av det nå.. spyyyr

Ukens cravings: 

Alt som heter sukker, kaker, chips og brus.. La julen og nyttår og 2019 komme fort nå slik at mini kommer til verden slik at jeg lettere kan kontrollere meg, jeg er som ett troll når det gjelder mat nå.. Herlighet. 

Ukens bilde:

Se så søte vi er! hehe.

Akkurat nå: 

Skal jeg snart innta litt frokost sammen med Adam, han var på julebord i går så han har nok lyst på en ordentlig frokost nå ja! Hehe, ha en nydelig søndag da dere. 

Vi skrives – Malin

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg