Julefilmen du må se!

Du har sikkert allerede hørt om den, men jeg må få sagt det, denne filmen må du bare se. For meg målte den seg med de beste julefilmene jeg har sett og den er bare så utrolig koselig. Jeg fikk iallefall julestemning av å ha den på skjermen. 

The Christmas Chronicles  er en Netflix Original som bare er helt utrolig bra og den fortjener virkelig all skryt den kan få! Handler om en familie, mest av alt barna og hva de opplever på julaften. Er julenissen virkelig slik vi ser han for oss? Jeg vil ikke si mer, se den sammen med familien, kjæresten eller samle sammen noen venninner. Denne filmen må ses!

Kurt Russell in The Christmas Chronicles (2018)

God helg alle sammen! 

Vi skrives – Malin

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg