Graviditetsoppdatering uke 33

Ææ, bare 11 dager igjen til julaften. Jeg gleder meg som et lite barn jeg kjenner jeg, det er så koselig!

 

♥Termin: Den er 10 Februar den.

♥ Uker på vei: 32+1

Dager igjen: 59 dager igjen, kjenner det begynner å nærme seg nå! Det er så koselig følelse!

Babyens størrelse og vekt: ca 40 cm lang fra hode til føttene og ca 1.98 kg i starten av uken og

2.15 kg i slutten av uken (Preglifeappen) Lurer virkelig på om han er så stor, tror ikke han veier så mye for å være helt ærlig, men man vet jo aldri. 

♥ Kjønn: Mammas lille prins, tror jeg hadde blitt redd hvis det plutselig poppa ut ei jente nå. hehe. 

♥ Navn: Det får dere alle vite når han ankommer

Utålmodig: Jeg er egentlig ikke så utålmodig, gleder meg jo i hel til å se han, men vet han enda har det best trygt inne i magen min.

♥ Vektøkning: Startvekten min var på ca 56 kg, nå har jeg ikke gått  på vekta denne uka engang, tørr ikke! haha. sist uke var den 69.5

♥ Hodet ned: Kjennes ut som han greier å snu seg enda, men jeg er ikke helt sikker. Han flytter iallefall voldsomt rundt på seg der inne. Min lille mageboer <3

♥ Hodet festet: Nei

♥ Aktivitet innenfra: Jada, han spreller hele tiden, og har funnet sin egen lille døgnrytme, han er flink å holde mamma våken om natten iallefall. 

♥ Høygravid: Nope ikke ennå.

 ♥ Søvn: Hvorfor har jeg egentlig det her punktet, i dag vekket snekkeren som skal skifte døra hos naboen meg kl 7 i tillegg, hvem i alle dager åpner lukene bak og setter radio 102 på FULL guffe 07.10? kunne kverka han, lå nå helt i svima i senga alt for lenge uansett.. forstår ikke hvorfor jeg gidda, ble bare enda mer trøtt. 

♥ Form og plager: Tror alle har fått det meg seg etter hvert jeg. 

 Barnerom:  Det er jo klart det, må bare få ut barnevognen og bilstolen der fra, men det får gjøres i midten på Januar tenker jeg. 

 Utstyr som trengs: ja hva trengs nå, sikkert mye jeg ikke har tenkt på, men nå er det jul.. resten får man ta etter hvert, det er jo ikke sånn at alle butikkene stenger når man har født. 

♥ Melk:  Nope, har ikke fått noe melk enda.. Når fikk du råmelk?

♥ Cravings: Faktisk så har jeg ikke hatt noen spesiell cravings siste uka, jeg bare spiser alt jeg kommer over.. salt og søtt… virkelig bra sikkert. 

Kynnere: jada, kommer inni mellom de.

♥ Tungt: Ja, jeg føler meg som en hval

♥ Neste kontroll: det er på kommende mandag, spennende 😀

♥ Strekkmerker: Fått noen små på puppene, som har gått fra 75 C til 85 D nå… hvor skal det ende liksom. 

♥ Tanker om fødselen: Kjenner mer og mer på det altså, det må jeg si. Gleder og gruer meg jeg på en gang. 

 

Vi skrives – Malin

4 kommentarer
    1. Seriøst. Det er sykt! Jeg har ikke en gang fått julestemning, huffameg! Jeg håper den kommer snart <3 hihi ... Trodde det var litt lengere dager igjen enn bare 11 dager, sånn går det når man ikke teller ned dagene haha 😛
      Så bra det går bra med gravidteten! Blir spennende å se videre!

    2. emiliebrevik: Haha, jeg har skikkelig julestemning i år, nesten litt merkelig! Prøv deg på julefilmer så kanskje den sniker seg innpå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg