Helgebesøket

Som jeg ja i sist innlegg har vi hatt besøk av foreldrene til Adam denne helgen, han er jo som dere sikkert vet fra Sverige og derfor kommer foreldrene hans på besøk hit inni mellom. Denne jula skal de feire i Sverige og vi her hjemme hos mamma og pappa, men vi fikk nå samla hele gjengen nå før jul allikevel med masse deilig mat og mye godt selskap er aldri feil!

Torsdagen startet med en deilig middag på lunsj og middagsentralen her, de har all slags god mat så den anbefaler jeg på det sterkeste! Veldig godt, og veldig god service der! Fredagen gikk til å vise den nye tomta vår og tråkke litt rundt i sentrum før vi avslutta rolig hjemme. Jeg var en tur på julebord også denne fredagen, nydelig tapas.

 Lørdag morgen våknet jeg til gave! Wiii for en mann jeg har, ønsket meg disse tøflene mest av alt til å ha med på sykehuset når minsten kommer, godt å ha noe å bare sette bena ned i på det kalde sykehusgulvet. De har allikevel blitt brukt flittig hjemme også. 

Lørdagen fortsatte videre med besøk av familien min, vi spiste deilig persisk mat og koste oss med spill utover kvelden. 

Søndagen var vi i sentrum igjen, vi møtte på Cathrine, Aleksander og Alina og foreldrene til Aleksander. Vi koste oss med kaffe, kakao og boller og hadde oss en liten tur på julemarkedet. Koselig selv om det akkurat begynte å regne når vi var der borte.  For ei koselig helg vi har hatt, mange nye minner er laga og førjulstiden er bare så utrolig koselig <3

Vi skrives – Malin

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg