Ukens

Nå er vi jaggu godt inn i Desember og julen er kommet ordentlig til byen, julegaten og julemarkedet i byen er på plass, nå mangler vi bare litt snø til selve julaften. Den kan godt vente til 22 Desember med å komme da synes egentlig jeg, så kunne den ligget til rett over nyttår, ønskedrømming. Denne ukens kommer en dag på etterskudd fordi jeg rett og slett har kost meg sånn i helgen at bloggen ble lagt helt til side frem til i dag. 

Ukens høydepunkt:

Denne ukens høydepunkt må være å ha foreldrene til Adam på besøk, det er alltid like koselig og jeg virkelig elsker maten deres. Vi har kost oss i hel siden torsdag, dere får høre mer om det i morgen.  Nå sitter de på flyet hjem til Sverige og kommer nok ikke til bake før minstemann i magen har kommet til verden. Åh, som vi alle gleder oss til den tiden. 

Ukens irritasjonsmoment: 

Denne uken som har vert har været irritert meg veldig, vi hadde så flott vær en periode og nå når svigers kom på besøk måtte vi ha dårlig de første to dagene. Heldigvis var det fint i går og noen lunde vær i dag, men det er så typisk og denne uken har de igjen meldt så flott vær. 

 

Ukens cravings: 

Det må være den gode suppen som Babi (mamma til Adam) lager, elsker den grønnsakssuppen og maten man ellers får servert når de er her på besøk. Luksus!!

Ukens bilde:

 

Akkurat nå: 

Sitter jeg alene i sofaen, det er nesten litt tomt her. Huset har liksom florert i folk siden torsdag. Adam er nå på jobb, gleder meg til han kommer hjem senere i dag.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg