Weekendbesøk av svigers

I går ettermiddag ankom svigers fra Sverige lille Haugesund for å være her til over helga, i går koste vi oss med å spise ute før vi spilte brettspill og avsluttet kvelden med en film. I dag har de vert rundt om for å se mer av Haugesund, Adam viste dem blant annet tomten vi har kjørt, shoppingsentre så hadde vi oss litt snacks eller “fika” som de sier i Sverige i sentrum. 

Nå er forresten julestemningen på plass i gangen hjemme også! Elsker jul <3

Visste dere at Haugesund har en av de lengste gågatene vi har i Norge, den er ekstra koselig nå i Desember måned, vi skal tilbake på søndag ettermiddag siden det er søndagsåpent nå i disse dager. Skal se om jeg får knipset ett par bilder da. I kveld skal jeg lufte meg litt på julebord med klubbjentene og alle deres menn, pluss pluss før vi i morgen skal ha mamma, pappa, lillebror og hans kjæreste og deres datter her på middag. Det blir koselig å ha alle samlet, tror gjerne jeg tar meg bloggfri til søndag da. Dere får følge med 🙂 

Ha en fin helg alle fine <3

Vi skrives – Malin

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg