Julefilmer på netflix

God formiddag alle, tenk at det allerede er 5. Desember <3 

Tenkte å dele med dere de siste julefilmene jeg har sett på Netflix, jeg har jo som dere sikkert har forstått veldig mye fritid til overs nå. Uten både hest jeg må til hver dag og nå når jeg er sykemeldt blir dagene lange her hjemme. Heldigvis har Desember og julefilmtid ankommet selv om jeg må si jeg startet litt med julefilmene allerede i November i år.  For å bare ha sagt det så er ikke dette yndlingsfilmene mine på noen måte, men filmer jeg har sett på Netflix som jeg synes har vert koselige uansett. Jeg elsker alt av julefilmer egentlig da, skal ikke så mye til for å “please” meg. 

Christmas wedding planner 

Kelsey Wilson er en bryllups planlegger som holder på å slå gjennom som akkurat det. Hun planlegger hennes egen kusines flotte og eksklusive bryllup, alt går vell egentlig etter planene helt til en privat etterforsker dukker opp og snur alt på hode. Han mener at forloveden til kusinen til Kelsey har noe å skjule. Går hun med på å hjelpe han? Og hva skulle forloveden virkelig ha å skjule? Han virker jo virkelig som verdens mest perfekte mann. Koselig julefilm som ikke er som alle andre julefilmer. 

(coveret er hentet hos netflix) 

The Holiday Calendar 

Denne måtte jeg bare se fordi jeg så “Bonnie” fra Vampire Diaries var med i den, eller Kat Graham som hun egentlig heter da. Filmen handler om fotografen Abby som får en kalender av sin bestefar den er etter hennes bestemor og betydde veldig mye for henne. Kalenderen er veldig spesiell og gammel og hver kveld skjer det noe spesielt den åpner seg av seg selv og ut kommer det en trefigur. Se den og ser hva disse trefigurene gjør. 

Christmas With A View 

Filmen er basert på en Harlequin novelle. Clara prøvde ut drømmen med å starte en egen restaurant som dessverre ikke gikk så bra, hun flyttet derfor hjem og begynte å jobbe på et hotell der.  Hun har en god jobb, men vil vell innerst inne noe mer. Får hun det til? Filmen handler også om møtet mellom henne og en tv kokk kjendis og deres reise gjennom julen. Hvorfor kommer han til den lille bygda? Vil juleromantikken vare? 

Merry Kissmas

Denne filmen synes jeg var veldig koselig og ikke minst lett å se, liker av og til å se filmer der man virkelig ikke trenger å tenke så veldig mye.  Filmen handler om Kayla som er sammen med en anerkjent direktør og koreograf for ballettdansere. Han tenker veldig mye på seg selv og hun stiller alltid opp for han ubetinget uten å bli satt særlig pris på, men de var tidligere veldig lykkelige. Allikevel skal de nå gifte seg, men når de da ansetter et cateringfirma faller Kayla for han som driver det. Hvordan dette utspiller seg må du se filmen for å forstå. 

A Wish For Christmas

Denne her er så søt, og litt irriterende til tider hehe. Sara er ei jente som ikke er veldig flink til å stå frem og si i fra eller å stå opp for seg selv i det hele tatt. Hun står alltid på sidelinjen på jobben, men når hennes egne store idè blir stjålet fra henne ønsker hun seg at hun skal ha motet til å stå opp for seg selv og vet du hva? Julenissen oppfyller det ønsker, men kun for to døgn. Følg med når hun gjør ting hun aldri hadde turt tidligere. 

 

Vi skrives – Malin

8 kommentarer

Siste innlegg