Ukens

Jippi alle sammen, nå er Desember måned i gang, julelysene skinner i gatene her rundt om å stjerner og adventsstaker lyser opp vinduene hjemme hos folk. Det er så koselig å titte rundt nå, og de mørke månedene blir allerede lysere av det. Hadde det vert opp til meg så kunne julelysene hos alle hengt ut januar, vi kunne bare tatt bort alle nissene og latt resten henge. 

Ukens høydepunkt:

Det må vell være at bakedagen med klubbjentene på onsdag, så mye utrolige gode kaker som ble laget. Mange av dem har blitt spist i dag med besøk av Cathrine, Aleksander og jenta deres Alina og Susanne og hennes lille Aria. Tenk så mye kos det skal bli fremover i herlige Desember måned, alle har liksom litt ekstra kjærlighet på lur denne måneden føler jeg. Det er så utrolig koselig, hvorfor er vi ikke bare sånn resten av året også. 

Ukens irritasjonsmoment: 

At regnværet og vinden måtte komme tilbake, har levd på en rosa sky med det kalde været, selv om bilen må skrapes så er det null stress. Det kalde været og solen gjør dagene så herlige! Snøen kan vi dog være for uten en stund til for min del, men det jeg er mest redd for er at det skal komme slapsevær for å så å fryse på. Bekkenet mitt sliter nok som det er allerede. 

 

Ukens cravings: 

Har ikke cravet noe særlig egentlig, eller jeg tror det nesten har blitt normalen og spise noe “dritt” hver eneste dag. Veldig godt med bakt potet hos Cecilie denne uken though, tror jeg snart vil ha det igjen. 

 

Ukens bilde:

Mmm, altså bare se på all den deilige julebaksten vi fikk laga da på onsdag. Herlighet så godt, nom nom nom.

 

Akkurat nå: 

Sitter jeg i sofaen og tenker på alt jeg burde gjort, tenker at man får ta litt om gangen med denne formen og heller piske samboeren litt ekstra rundt. Litt godt å kunne gjøre det også inni mellom. Nå skal jeg først og fremst lage meg pannekaker til frokost med nugatti inni. Veldig sunt og godt, heh. 

Ha en herlig søndag alle, det skal iallefall jeg, senere skal det nytes en god middag hos mamma og pappa!

Vi skrives – Malin

 

2 kommentarer
    1. Ha en fin søndag:) Smart å få unnagjort all bakingen slik:) Tror jeg må sette skikkelig i gang med det snart så jeg rekker å bli ferdig før julen er over:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg