Desember

Nå er det endelig Desember og jeg ser virkelig frem til hva denne måneden har å by på, jeg har begynt å vaske litt smått, men greier ikke å ta alt på en dag som jeg normalt sett ville gjort. Fikk tatt ned pynten i uka som var sammen med min kjære og har fått pyntet litt og ryddet bort det som må bort for at julen skal få plass. 

Noen av kjøkkenskapene er ferdig ryddet og vasket, men ellers gjenstår selve vasken av alt. Pynten er plassert litt rundt om så det er tørket litt smått støv osv, men jeg vil prøve å få til en ordentlig vask i helgen sammen med min kjære. Trenger denne julen litt ekstra hjelp til slikt, irriterende, men nå har jeg iallefall innsett at jeg ikke greier alt som før og forstått at dette er forbigående. Det gir en faktisk en litt god følelse bare det.

 

I dag får vi besøk av Cathrine og Aleksander og dattera deres Alina og kanskje Susanne og hennes jente Aria, vi skal kose oss med litt julekaker som jeg bakte med klubbjentene på onsdag. De er så gode, har sneket meg noen allerede. Mmm. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg