Litt smalltalk

Dagene surrer og går her hjemme, noen dager er ekstremt kjedelige hvor jeg ikke gjør annet enn å ligge på sofaen hjemme, kanskje setter jeg på en maskin med klær eller så ser jeg på tv3 eller fem i 6 timer i strekk. Mens andre dager er jeg litt mer oppegående å får gjort småting som i går, da fikk jeg handla ved. Slepte lillebror ut dørene som bærehjelp siden jeg ikke klarer å bære noe særlig. Eller som jeg pleier å si, jeg klarer hvis jeg vil, men jeg angrer noe enormt etterpå. Som i går kveld når jeg absolutt skulle ha en vedpakke inn fra bilen fordi jeg ville fyre før Adam kom hjem. Angrer i hel i etterkant, jaja, ser ekstra frem til svømming i formiddag da iallefall. 

Nå sitter jeg å nyter en god frokost med kokt egg og to brødskiver, en med ost og skinke og en ekstra god med nugatti for å ikke glemme et stort glass melk. Nam. Sammen med frokosten sitter jeg å ser på sist ukes episode av Truls ala Hellstrøm, gu for noen herlige menn, det programmet går jeg virkelig ikke lei. Jeg sitter å fniser og ler gjennom nesten hele episoden, de utfyller hverandre på en virkelig morsom og herlig måte de to der.

Etterpå skal jeg bade på havnaberg for å bade med en herlig gjeng gravide. Det er godt det finnes flere i samme båt for å si det sånn, det gjør at man ikke føler seg så alene. Kjenner det skal bli godt for både kropp å sjel med et godt og varmt bad nå, vestlandet har jo vert superkaldt de siste dagene. Lurer på hvordan denne vinteren blir, de sier den blir kaldere enn vanlig, men jeg tror det ikke før vi får se det. Alt er bedre enn de normale slapsete vintrene vi er vandt til her iallefall. 

Ha en super tirsdag alle sammen <3 

Vi skrives – Malin

 

 

3 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Svømming var amazing! ja det er så morsomt, fikk ikke sett gårsdagens så skal sette meg ned å se den nå litt senere 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg