Ukens

Tenk dere at neste gang jeg skriver et nytt innlegg om ukens så er det Desember, selv om jeg til nå føler November har gått veldig sent så kom Desember fort nok også. Gleder meg til å få opp julepynten iløpet av uken, og til at vi får vaska huset klart til juletider. Det trengs.

Ukens høydepunkt:

Klarer egentlig ikke å sette noen høydepunkt for uka egentlig, hele uka har vert veldig grei. Kost meg med venninner på ettermiddager som har gjort at uken faktisk har gått relativt fort. Er så glad for at jeg har så mange gode kjekke jenter rundt meg, de vet å ta vare på en gravid sjel. 

Ukens irritasjonsmoment: 

Det er vell at jeg har lyst til så mye mer enn jeg orker, i tillegg må jeg si at jeg virkelig hater bompenger. Føler vi får regninger i posten konstant og likte egentlig måten bompengeordningen var før. Selv om man ikke burde hatt de J bompengene i det hele tatt. 

Ukens cravings: 

Denne uken har jeg faktisk bare spist 3 Lions sjokolader. Det er ny rekord det, har faktisk en dobbelpakke liggende i skapet. Skal prøve å holde ut med å spise den til søndagsfilmen senere i kveld. Gleder meg til det!

Ukens bilde:

Synes dette bilde er så seriøst kult, det ble tatt rett etter jeg hadde hatt mine første dykk med luft 2 på rappen faktisk. Jeg var sykt dårlig, kaldsvettet og trodde jeg skulle besvime flere ganger på sikkert 1.5 time før det gav seg litt etter hvert. Det er en stor påkjenning å dykke flere meter ned i havet for en kropp altså. Adam som kom på denne kreative ideen, så glad for at han tvang meg :-p

DCIM100GOPROGOPR3848.JPG

Akkurat nå: 

Sitter jeg i stua å klikka nettopp på Robert (les robotstøvsugeren vår) som måtte starte akkurat nå og at jeg var alt for treg opp av sofaen. Adam har vert på natt og skal sove ett par timer etter å ha tatt hånd om alle disse alt for fulle julebordgjestene i løpet av natta. Tror han møter på mye merkelige mennesker på legevakten.  Nå bør jeg gjerne innta en frokost, men det eneste som faktisk frister er sjokoladefrokostblanding, hørtes ut som et sunt og godt valg. Jaja, spiser ordentlig sammen med min kjære når han våkner. 

Vi skrives – Malin

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg