Sannheten om meg som gravid

Smile

Glede

Tårer

Lei

HORMONELL.

Jeg har alltid vert ei jente med egne meninger og med bein i nesa som sier hva jeg mener og vil uten å være redd for det. Etter at jeg ble gravid har jeg egentlig fortsatt å være sånn, bare at lunta ble klippa ned til 0.5 cm. Det skal ikke mye til før bomba sprenger her i disse dager, så lunta blir ikke akkurat lengre jo nærmere termin jeg kommer. Den som må holde ut dette er han jeg bor sammen med, min kjære Adam og han vår jammen meg gjennomgå noen dager. Det er ikke rart han der ut sånn her noen dager. Hehe 

 

Tenkte derfor og bare hylle mannen min litt i dette innlegget for herlighet så heldig jeg har som har en kjæreste, forlovede og samboer som virkelig står på for meg, eller oss da. 

Han kommer hjem med blomster, han tar meg med på weekendturer og passer generelt veldig godt på meg. Selv om han ikke alltid forstår alt så prøver han virkelig og det er jeg så takknemlig for. 

DCIM100GOPROGOPR3848.JPG

Jeg gråter til tider for alt og lunta mi er seriøst så for alt og er sikkert et sant monster å leve sammen med noen dager. En ting er sikkert og visst og det er at ingenting er vakrere enn å være en gravid kvinne… PÅ AVSTAND. I alle fall om du heter Malin. 

Tusen takk kjære, for at du er du og alt du gjør for oss <3

Vi skrives – Malin

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg