Drømmehesten

Siden jeg har mitt faste innlegg på torsdager med gravidoppdateringer så tenkte jeg å vise litt TB bilder til tiden før jeg ble gravid i dag. 

I tiden før jeg ble gravid var hest min store lidenskap, og det er den vell egentlig fortsatt. Det meste av dagene etter jobb gikk til å være sammen med Vincent. Kos, møkking, ridning, sprangtrening, bakketrening og ikke minst stevner. Jeg savner det virkelig til tider og håper at etter graviditeten kan jeg begynne å ri litt igjen, det blir da vell og merke å låne hest i og med at min kjære Vincent har nytt hjem. Gjerne jeg får lånt han litt allikevel da. 

Det var så koselig å ha med seg verdens kjekkeste i stallen de dagene han hadde tid og mulighet til det! Livet er så herlig ute synes jeg <3 

Verdens snilleste med barn, de kunne både dulle, gi mat, sitte på å leie han rundt. Som et lite lam oppfører han seg rundt mennesker, så lenge menneskene rundt han er rolige og stoler på han. Han er fantastisk <3 

Det første stevne vårt <3 han var ei stjerne der også, selv om piloten oppå var pisseredd så hjalp han meg jaggu meg gjennom to hele baner med kun 1 riv i en av klassene. Superhesten!

Dette bilde over her er fra i sommer, selv om det ikke ble like mye ridning gjennom sommeren fant vi jaggu meg på masse annet gøy før du reiste til ditt nye hjem. 

Han er veldig god på å chille i boksen, slapper så godt av.

Det siste bilde er av vår første dressurtrening sammen, han har vert en helt utrolig hest fra dag en. Jeg kan egentlig ikke sette en peker på noe jeg kunne tenkt meg annerledes med han.

Han er virkelig drømmehesten min, savner han sånn. På stevner tok han meg alltid til mål og gjorde alltid sitt beste, håper jeg en dag får oppleve den ridefølelsen han gav meg igjen. 

Du er dypt savnet Vincent, selv om en alltid føler man kan gi det beste hjemmet for våre kjære firbente selv så vet jeg at han har det utrolig godt der han er nå også <3 

Vi skrives – Malin

7 kommentarer

Siste innlegg