Ultralyd 3D

På fredag som var skulle vi på 3D ultralyd, gud som jeg gledet meg. Hvordan ser han ut? Hvor stor er han nå? Står alt bra til der inne? 

Det var mange spørsmål som virret rundt i hodet mitt den dagen, og timene gikk ikke akkurat fort mot 14.30 for å si det sånn. Uansett, når Adam var ferdig på jobb møttes vi i sentrum, opp i fjerde etasje er ultralydjordmødrene i Haugesund. De 2 herlige damer som tar i mot de som vil ekstra for å se på den lille i magen utenom den ordinære ultralyden, her kan du også gå på tidlig ultralyd. Du kan enkelt bestille time på nettsiden deres.

Vel inne var både jeg og Adam spente på å se han lille der inne, og jaggu meg var vi heldige å fikk se han godt også, eneste som var litt surt var at navlestrengen lå foran deler av ansiktet. Godt den ikke lå på tvers bare.  Man kunne fort se at det ligna voldsom på min nese iallefall, oppstoppernese, potetnese eller ja kall det hva du vil. Ser også ut som han har trutmunnen til han pappa, haha. Han er iallefall verdens søteste i mine øyne. Gleder meg sånn til å se om det fortsatt er likheter når han kommer ut.

Her kommer iallefall ett par bilder fra vår store stolthet <3 

Ellers stod det bra til med den lille, han var litt under vekta i forhold til jordmord sine beregninger, men ikke noe voldsomt. Fikk beskjed om å ta med meg papirene videre til min jordmor denne fredagen som kommer så er spent på hva hun sier da. Alt som er små avvik er skummelt uansett synes jeg, så jeg håper han får i seg nok av alt han trenger der inne i magen. 

Vi skrives – Malin

6 kommentarer

Siste innlegg