Asia på 6 uker – Coron

Mennesker

Natur

Vakkert

Opplevelser

Øyer

Sjømat

En drøm.

Coron må være noe av det vakreste jeg har sett i mitt liv, menneskene der er noen av de godeste jeg har møtt, markedene, maten og ikke minst utfluktene vi hadde her var helt utrolige. Først og fremst, la oss snakke om hotellet, vi bodde på the funny lion, et nydelig hotell med verdens beste service og flotte folk som arbeider der. Rolig hotell som ligger rett utenfor sentrum, flotte og rene rom, god mat og herlig basseng. Her er det rom for å slappe av.  Det er så synd at jeg var dårlig til å ta bilder av selve hotellene vi var på, men jeg er også glad for at jeg virkelig tok meg tiden til å nyte den reisen, for bildene sitter godt plantet i både hodet og hjertet. 

DCIM100GOPROG0324781.JPG

De arrangerer utflykter, vi kontaktet dem angående private tours og det ordnet de med en gang for oss. Vi hadde den samme båten på alle utflyktene og det var helt amazing. Du ble kjent med de som jobber ombord og de med oss, de hjalp oss å handle inn på markedet slik at vi hadde med oss nydelig mat under hele utflukten og tilberedte den til oss også. Vi viste hvor vi ville og de ordnet det, første gang traff vi på en øy hvor det var veldig mange turister, da forklarte vi at vi heller ville se steder hvor det var mindre mennsker og gjerne kun de som bodde der. Det ble ordna på flekken, herlighet så merkelig å se hvordan mennesker bor i slike land. Spesielt de som bor gjerne 2-3 timer borte fra alt med båt, og da drar de inn og arbeider med bitte små båter. Det hadde ikke vert meg for å si det sånn. Barna her må også ha tidenes fantasi for på de øyene der har de ikke alle slags merker, figurer som snakker, og all slags annet dill. Det var helt utrolig, jeg kan virkelig ikke få sagt det nok. 

Altså her er Adam på do i båten med resten av gjengen, veldig intimt kan man si. De fleste øyer vi besøkte hadde heldigvis toalett. Det er jeg glad for, det var vell ett par som ikke hadde, men da får man faktisk gå å tisse i havet. haha. 

ADCIM100GOPROG0015340.JPGDCIM100GOPROG0015340.JPGDCIM100GOPROG0015340.JPG

Altså disse krabbene fikk vi dilla på, så utrolige gode, kokt i saltvann med sprite i, mmm. Savn!

Må bare få sagt det ALLE bildene her er HELT uredigerte! Da kan du bare tenke deg hvor flott det var i virkeligheten. 

Under kommer bilder som er tatt av noen få av øyene vi var på, de er tatt med Adams drone, DJ Mavic Pro

DCIM100MEDIADJI_0084.JPGDCIM100MEDIADJI_0084.JPGDCIM100MEDIADJI_0084.JPGDCIM100MEDIADJI_0084.JPGDCIM100MEDIADJI_0084.JPG

Det var altså så utrolig flott, og de to bildene over som dere ser hele øya av var vi HELT ALENE på utenom de som faktisk bodde der, det var helt amazing. Det gikk virkelig an å senke skuldrene der og bare være. 

Jeg har også endel videoer fra Coron, så tenkte hvis det er interesse for det så kommer det opp ett par klipp etter hvert. 

Vi skrives – Malin

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg