Fredag

I dag blir det ikke mye å skryte av her inne for å si det sånn, jeg går her hjemme å tråkker og gleder meg i hel til jeg skal på ultralyd om få timer. 

Har akkurat nå besøk av Susanne med lille Aria  og Cathrine og vi sitter å ser fødeavdelingen etter å ha spist lunsj her hjemme.

 Etter vi har vert på ultralyd i dag skal vi ha oss litt mat ute et sted før vi drar å handler inn til farsdagen som er på søndag. All salgs man må ha, gleder meg til morsdag neste år, hehe, to bursdager i året da nesten. Tenk at jeg har termin på morsdagen neste år, det kan bli spennende om vi faktisk treffer akkurat på datoen. 

Uansett, nok prat om ingenting. Her er litt bilder fra den siste den siste uken:

Sist helg var det duket for sprangstevne på Haugesund Rideklubb og selvfølgelig måtte sjansen brukes til å besøke hester og hestejenter, godt å klø litt selv om man ikke får ri.

Vi fikk hengt opp speil i gangen vår, det gjorde litt det altså, kunne tenkt meg en ny skohylle der ute også. Men vi får se, frister lite å bruke penger på interiør i dette huset akkurat nå når vi holder på å tegne nytt. 

Har satt meg som mål å dra med meg Bella ut på to små turer i løpet av dagen slik at jeg får bevegd meg litt. Det går ikke akkurat fort på de dagene det er vondest, men jeg tror uansett kroppen ikke blir bedre av å sitte helt i ro.

Vert hekta på Granateple ei stund nå, det er supergodt! Møtte på en veldig sur en her på mandag, har derfor ikke spist noen etter det. 

Vi skrives – Malin

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg