04.11.2018

Da var det ny søndag da, det er godt å ha noen faste innlegg i uka som jeg ikke trenger å være så kreativ å bruke hjernen så veldig hardt for å skrive og søndagen er en slik dag. Godt å tenke gjennom uka som har vert også ikke minst. Denne dagen skal bli brukt til å gjøre småting på barnerommet slik at jeg kan få tatt bilder i nærmeste fremtid så dere kan se. Håper det kan skje iløpet av uka, men jeg lover ingenting. 

 

Ukens høydepunkt:

hmm, ukene og dagene går helt i surr nå når jeg går hjemme å tråkker, men tror kanskje det må være Fredag. Da var jeg var innom jobb til gravidsamtale, der var det pizza til lunsj som jeg også fikk med meg, heelt nydelig! 

Ukens nedtur:

Denne uka har føltes lang, det er nok fordi Adam har vert endel borte på nattevakter, liker ikke så godt å sove alene. Så nedturen denne uka må være alle nettene alene, der er mye verre nå som jeg våkner så mye, for da merker jeg virkelig at jeg er alene. Jeg er ikke glad i å være alene som mange av dere vet, og da merkes det ekstra godt. 

Ukens irritasjonsmoment: 

Denne uken har jeg ikke irritert meg over stort, annet en at jeg er skikkelig oppgitt over den nye fedrekvoten i permisjonen. Skulle tro vi ikke var voksne nok til å dele det slik det passer best innad i familien vår. For det må jo tydeligvis staten gjøre for oss. 

Ukens cravings: 

Godteri, jeg er ikke en godteriperson normalt sett. Men joda, godteri og spesielt sjokolade går ned på høykant. Jeg hadde aldri smakt Lion sjokolader før sist lørdag. Da så jeg Skal vi danse sammen med Cathrine og den ble dessverre introdusert for meg. Nå er jeg hekta, jeg lyver hvis jeg sier jeg har spist mindre enn en hver dag. Hvor skal dette ende…. 

Ukens bilde:

 Jeg er ordentlig dårlig til å ta nye bilder til bloggen, håper jeg greier å bli bedre på det. Men av bildene som har blitt lagt ut denne uken så er dette det jeg liker best.DCIM100GOPROGOPR4631.JPG

Akkurat nå: 

Har jeg spist frokost og drukket et stort glass sjokolademelk, jeg venter vell egentlig mest på at Adam skal våkne, han har vert på natt i natt også så det kan bli ei lita stund til.

Vi skrives – Malin

5 kommentarer
    1. jentareiser: Ja den er visst det! hahah såpass, jeg må bare på do nå når jeg våkner om natta, om jeg tørr eller ei.

      iha en fin søndag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg