Innkjøp til mini ankommer

Sist uke var vi på en skikkelig shoppingrunde for å handle inn alle de store tingene som skal på plass før mini ankommer i Februar. Jeg liker som mine nærmeste vet ikke å være sent ute med ting så nå er det meste på plass. Vi valgte å handle inn alt på Barnashus i Haugesund og er superfornøyde med både kundebehandling og god hjelp underveis! Husk at du også får 10 prosent hvis du handler for over 20.000 hos dem eller melder dere inn som kundemedlem hos dem. Du får også gratis bleiebøtte. 

Her kommer innkjøpene:

Stokke iZi Go Mod Black Melange​:

Dette var bilsete og basen vi valgte, hovedgrunnen er egentlig fordi den passer direkte i understellet til vogna noe som gjør det så superenkelt å bare klikke bilstolen i vogna når en skal ut på små ærend. Den er også veldig lett å bære med seg og veier ikke stort. Bilstollen passer til barnet er 13 kg eller 75 cm langt. De sier ca 1 år, men jeg har mine store tvil, da tantejenta mi på 6 mnd snart er samme lengde. Tror uansett det er et greit og godt kjøp fordi man slipper å bytte ut basen når en må over til større sete.

 

Stokke trailz black melange:

Det var faktisk Adam som ble fast bestemt på denne vogna, men til nå er jeg veldig godt fornøyd. Veldig god stor bag, og enkel å ha med å gjøre når den skulle legges sammen og inn i bilen. Den er ikke minst veldig fin å se på da! Vi kjøpte også sportsdelen til den, men den blir nok å pakkes bort på loftet til den skal i bruk. 

Vi kjøpte også stokke sitt regntrekk som jeg ikke har tatt bilde av, men et helt vanlig myggnett som passer alle vogner. Vognposen som er oppi er fra Easygrow og heter nature, den er grå. 

Stokke steps:

Grunnen til at vi valgte denne tripp trapp stolen er fordi jeg vet hvor mye styr det kan være når en skal spise selv og har en liten som også vil ha all oppmerksomhet. Jeg husker for ett par år tilbake når jeg var i klubb så ble jeg fortalt av ei der at hver gang hun og samboeren skulle spise en god middag sammen, endte det med at den var kaldt før hun fikk spist den. Derfor håper jeg at stokke steps sitt system kan gjøre at lille prinsen kan være litt nærmere oss mens vi nyter middagen vår i hans selskap. Men man vet aldri hva man får, hehe 🙂 Tripp trapp stolen kan altså bruke fra de kan sitte i vippestolen, og til de er relativt store. Vippestolen klikkes enkelt på selve stolen. Vi har dessverre ikke montert den enda, men kan eventuelt legge ut nye bilder av den etter hvert når vi får gjort det. 

Vi har også senga fra stokke, som jeg ikke har rukket å få tatt bilder av enda. Jeg kommer til å lage et eget innlegg om soverommet etter hvert som det blir litt mer klart. 

Lurer du på noen av produktene så er det bare å spørre så skal jeg svare så godt jeg kan uten å ha veldig stor erfaring med dem enda. 

Vi skrives – Malin

5 kommentarer
    1. Så fine ting! Har bestilt samme vogn og bilstol som deg, hehe! Skal også kjøpe senga fra stokke! De er så fine de tingene, gleder meg masse til vi får det i hus! <3

    2. Alexandra Vatle: Haha, så sykt morsomt at jeg akkurat kommenterte ditt innlegg. Gøy at vi har de samme tingene, tror gutta boys blir fornøyde med de når de ankommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg