Asia på 6 uker – Vietnam NHA TRANG

NHA TRANG

Dette stedet var så koselig og var egentlig mest for å nyte strandlivet litt igjen, men når vi var der fikk vi faktisk litt dårlig vær noen dager. Missforstå meg rett, fordi det var ikke dårlig vær som her på vestlandet, men ikke så bra at en ville ligge å sole seg heller. 

Heldigvis var det ikke en eneste dag vi kjeda oss selv om det var mindre bra vær.  Vi var på shoppingsenter, spiste god mat, vandret langs stranden og ikke minst besøkte Vinpearl land, som er en fornøyelsespark. En av de siste dagene var vi også på kino, imax faktisk og så The greatest showman, den var så bra og jeg har sikkert sett den minst 2 ganger etter det. Har du ikke sett den filmen må den ses!!

Hotellet vi lå på var veldig sentralt, jeg husker dessverre ikke hva det heter nå, men er noen veldig interesserte skal jeg heller klare å finne det ut. Vi kunne spasere dit vi ville og eneste gangen vi virkelig måtte ta taxi var når vi skulle til Vinpearl. Skal du til Nha Trang må du virkelig besøke det, veldig koselig sted for mennesker. Jeg synes selv dyrene som var i dyreparkdelen kunne hatt MYE større plass så vi bestemte oss for å ikke bruke tiden i den delen. Jeg ble litt dårlig av å se på den lille plassen noen av dyrene hadde. Spesielt løvene og tigrene  stresset rundt frem og tilbake, og det var vell etter det vi bestemte oss for å gå til de andre stedene. 

For å komme til Vinpearl må en ta denne taubanen ut, en får veldig fin utsikt både over til selve byen, men også over til Vinpearl. DCIM100GOPROGOPR4337.JPGDCIM100GOPROGOPR4337.JPGDCIM100GOPROGOPR4337.JPGDCIM100GOPROGOPR4340.JPGVi koste oss i hel her inne en hel dag, det er sykt stort og har blant annet badeland, dyrepark og fornøyelsespark. Helt grei mat der inne, men den kunne vert bedre. Det var egentlig kun når vi her vi tok bilder så det ble kun bilder herfra i denne omgang. 

Vi skrives – Malin

10 kommentarer

Siste innlegg