5 ting du ikke visste om meg

De fleste innleggene her inne har til nå handlet om hendelser og opplevelser som allerede har skjedd i livet mitt, på noen områder har jeg hentet meg inn og andre ikke. Når det gjelder graviditeten så  henger dere med der vi er. Reising henger dere et par land etter, men meg og hvem jeg er er det veldig lite dere egentlig vet. Om du ikke allerede kjenner meg da selvfølgelig. 

Tenkte iallefall i dette innlegget å nevne 5 ting du gjerne ikke vet om meg og min familie.

1. Jeg hadde alltid en drøm om å jobbe med dyr som liten, likevel er jeg ferdig utdannet barnehagelærer og har 45 studiepoeng innen spesialpedagogikk, planene er å få tatt de siste 15 så fort som mulig slik at jeg får 60 studiepoeng. Dette er også noe jeg synes er veldig spennende og arbeide med og trives så godt i jobben min!

2. Jeg er sikkert den kaldeste personen som går på denne jord. Altså, helt seriøst jeg er kald eller fryser mer eller mindre hele tiden. Jeg hater å fryse og være kald, og går derfor veldig ofte med tøfler eller ullsokker hjemme. Har også nesten alltid et teppe over meg. 

3. Jeg møtte samboeren min gjennom Instagram. Jepp han begynte å like bildene mine på Instagram, jeg trodde faktisk han var fra Australia. Neida, han var fra Sverige, og nå er han stuck her på vestlandet i Haugesund sammen med meg. 

4. VI skal bygge hus. Ja i løpet av neste år håper vi at drømmen kommer i gang og at vi etter hvert kan flytte inn og over til riktig side av byen som jeg liker å kalle det.  Vi har ikke helt bestemt oss for hvordan og hvilket hus helt enda, men jeg kan love dere at det blir stort og at det inneholder minst ett rom som ei jente synes er litt unødvendig. Dere skal selvfølgelig få følge den delen også så fort vi kommer i gang. 

5. Jeg er skikkelig husredd/mørkeredd. Faktisk så er jeg veldig veldig redd når jeg er alene hjemme, jeg hater når Adam drar på natt og jeg er alene hjemme etter det blir mørkt. Når jeg skal slukke lysene i stua for å gå inn på soverommet, ser jeg meg over skuldra sikkert minst 10 ganger før jeg er inne på soverommet. Haha, lurer egentlig på hvorfor, det er ikke sånn at jeg har så mye jeg kunne stilt opp med uansett. Og en ting til, det hjelper ikke litt at vi har en hund faktisk. Hun hadde bare blitt glad når det ankom en ny i huset uansett. 

Vi skrives – Malin

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg