Ukens

Ukens høydepunkt:

Tror det må være den materialistiske shoppingrunden på Barnashus til lillemann, tror det meste av viktige saker er på plass, det kommer en oppdatering om det i eget innlegg når gravidoppdateringen kommer til uka, så følg med.

Ukens nedtur:

Det må være at glukosebelastningstesten var litt “høy” på morgenen, det vil si at jeg må innom å måle blodsukkeret for å sjekke ekstra nøye at jeg ikke har svangerskapsdiapetes. Jeg hadde en sen torsdagskveld med mye godis og film før fasten kom uten noen skikkelig kvelds, så håper og tror at det er grunnen til at den var høy på morgenen. Etter jeg hadde drukket det sukkervannet som jeg kaller det, så var blodprøvene helt fine etter 2 timer. Så vi får se da, skal gi dere en oppdatering på det også kommende torsdag.

 

Ukens irritasjonsmoment: 

Egentlig bare at kroppen ikke fungerer slik jeg vil den skal, jeg tror til tider jeg klarer litt mer enn jeg faktisk gjør og etter bare å ha løftet tantebarnet mitt opp fra gulvet blir jeg helt ødelagt. 

Ukens cravings: 

Har dessverre hatt skikkelig cravings på ristet brødskive med smør og sukker på av ALLE ting, noe jeg ikke har spist siden jeg var liten og på besøk hos bestemor. Merkelige ting som skjer med en. Pleier også å ha ett stort glass melk til dette, naaam. 

Ukens bilde:

 Det må være bildene fra når Adam fridde til meg i sist bilde. Hvis jeg skal velge ett må det være dette, det viser virkelig gleden jeg kjente på da og kjenner på enda. 

 

Akkurat nå: 

Holder jeg på å kle meg godt for å hjelpe (Les: se på) ei venninne i stallen, må få den luften jeg kan, før vi skal på middag til mamma og pappa. 

7 kommentarer

Siste innlegg