Asia på 6 uker – Khao Lak

Rett etter julaften i fjor pakket jeg og Adam en stor sekk hver før vi satte oss på flyet til Thailand, vi skulle være rundt om kring i Asia i nesten 6 uker. For en utrolig opplevelse det var, og jeg er så glad for at vi har hatt den turen sammen, bare oss to. Så fremover kommer det til å komme flere blogger om hvordan turen var og hvilke steder vi besøkte. Det blir mye bilder og litt forklaring, så får dere heller spørre om dere lurer på noe. 

Vi startet i Khao Lak som faktisk er en av de stedene som ble hardest rammet under tsunamien julen 2004. Khao Lak var et helt fantastisk sted og vi startet der kun for å få ro og feriefølelse, de nettene og dagene vi hadde der var kun til avslapping, soling og filming med drone. Vi måtte lande og komme i feriemodus og også få ladet batteriene. Vi spiste nydelig mat, opplevde den lille byen som var nærmest hotellet og egentlig bare koste oss.

Disse bildene er helt uredigerte, det var så fantastisk flott der. For noen gjestfrie mennesker som lever der. Vi tok ikke stort med bilder disse dagene, men legger med noen fra mobilen også. 

Var ikke akkurat solbrune de første dagene, men for ett fantastisk sted! Kan ikke få sagt det nok, skal du reise for å slappe av anbefaler jeg Khao Lak på det sterkeste. Vi bodde på et hotell som heter Khao Lak Palm Beach Resort og er et fire stjerners hotell. Nydelig frokost, god mat i restauranten og flotte mennesker som jobber der. 

Vi skrives – Malin

8 kommentarer
    1. Det så veldig vakkert ut der! Jeg håper du har lyst til og besøke bloggen min hvor jeg har begynt på ny start:) <3 jeg er egentlig ikke den som legger igjen slike kommentar siden jeg ikke er fan av det selv, men jeg håper jeg har noen følgere fortsatt.

    2. det ser sååå fint ut der! har alltid hatt lyst til å reise til asia:) prøver å få med mannen på thailandtur snart:) noen speiselle steder du anbefaler?

    3. Rebekka: Det er helt nydelig altså, dere må virkelig dra! Vi var innom Khao Lak, Phuket og Ko lanta. kommer om de stedene også de nærmeste dagene 🙂 anbefaler alle på det varmeste! Hørt at også Krabi er helt nydelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg