Graviditetsoppdatering uke 25

♥Termin: 10. Februar

♥ Uker på vei: 24

♥ Uker igjen: 15

Babyens størrelse og vekt: ca 30 cm langt og ca 680 gram i starten av uken og

790 gram i slutten av uken (Preglifeappen)

♥ Kjønn: En liten gutt 

♥ Navn: Det får dere alle vite når han ankommer

Utålmodig: Gleder meg veldig til å møte han, men han må være trygt og godt inne i magen noen måneder til. 

♥ Vektøkning:  Ligger fortsatt på ca 7 kg i pluss siden jeg ble gravid. 

♥ Hodet ned: Nei, får ikke håpe det så tidlig. 

♥ Hodet festet: Neida.

♥ Aktivitet innenfra: Ja han spreller på nå, så mye at samboer kjenner det utenpå, og det ses som små dytt i magen når han sparker eller beveger seg.

♥ Høygravid: Det er enda ei stund igjen til ja, men kjennes godt på kroppen allerede nå.

♥ Søvn: Sliter fortsatt like mye om ikke mer med søvnen, snur meg hele tiden å sliter med å sovne. Hoster fortsatt like mye og det kommer masse slim opp konstant.  

♥ Form:  Ryggen gikk det litt rett vei med, men den har nå snudd igjen, bekkenet vil liksom ikke helt være med, gjør øvelser hjemme nå håper de hjelper etter hvert. Er også mye svimmel, spesielt om morgenene. 

♥ Plager: Sliten, trøtt, svimmel og vondt i ryggen, ja jeg fortsetter å klage klage. 

 Barnerom: Samme som sist, har startet men ikke gjort noe mer. 

 Utstyr som trengs: Bilstol, stellebord, laken til seng, vippestol, vogn og eventuelt tripp trapp stol. Tror vi har resten utenom det.

♥ Melk: Nei, satser på jeg slipper det ei stund til.

♥ Cravings: hmm, alt. 

Kynnere: om en gjør for mye så kommer de kjapt.. 

♥ Tungt: Begynner å kjenne det, spesielt om jeg skal bære. 

♥ Neste kontroll: Neste svangerskapskontroll er i morgen kl 14. Spennende!

♥ Strekkmerker: Ikke noen som jeg ikke hadde fra før jeg ble gravid

♥ Tanker om fødselen: Det har jeg ikke tenkt så veldig mye på enda.

2 kommentarer
    1. Tina, alenemamma til tre som 2: Så koselig å høre, det er veldig spennende å se fra uke til uke nå 🙂 forstår godt at du savner deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg