Når han reiste bort

 Nå har dere fått vite litt om meg, eller oss da og  starten på vårt liv, sammen. Her er fortsettelsen.

Den sommeren for ett par år tilbake klikket liksom bare alt, vi fant tonen og det var vell egentlig oss fra dag en. Etter Kreta turen reiste vi å besøkte familien til Adam i Sverige, for en herlig gjeng, men senere samme uken skulle han reise, jeg reiste hjem fra Gøteborg og Adam skulle bare få dager etter ta for seg den lange reisen til Brasil for å jobbe som frivillig under OL. Jeg måtte bli igjen hjemme i kalde Norge. 

I kofferten til Adam hadde jeg pakket ned to små legofigurer som skulle symbolisere meg og han siden jeg ikke hadde muligheten til å reise på tur sammen med han fordi jeg startet i ny jobb den høsten. Adam storkoste seg der nede, han opplevde mye og møtte mange nye mennesker. Etter ett par uker der skulle han reise videre til Machu Picchu, trodde jeg iallefall da. Det han da i all hemmelighet hadde ordnet med mine to nærmeste venninner var at han skulle komme hjem for å overraske meg. Han skulle egentlig være borte tre uker til, men fant ut at hvis han noen gang skulle oppleve mer av denne verden skulle det være sammen med meg. Romantisk, ikke sant?

Så plutselig stod han der på døra en Lørdag ettermiddag når jeg skulle ut sammen med jentene. Jeg tror jeg var i sjokk de første 24 timene han var hjemme. Den høsten leide vi vår første leilighet sammen men allerede i Desember 2016 tok vi over vårt første hus sammen og her har vi bodd siden, vi har opplevd flere reiser sammen de siste årene. De kan dere følge her inne på bloggen, vi har blant annet vert i Spania, Romania nærmere bestemt Cluj hvor Adam studerte i seks år, vi har vert i Dubai og vi hadde en lang reise i Asia i årsskifte 2017/2018.

Følg med hvis dere trenger reisetips i de kalde månedene fremover.  

Vi skrives – Malin

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg