Graviditetsoppdatering uke 24

♥Termin: 10. Februar

♥ Uker på vei: 24

♥ Uker igjen: 16

Babyens størrelse og vekt: ca 28 cm langt og ca 565 gram i starten av uken og

665 gram i slutten av uken (Preglifeappen)

♥ Kjønn: En liten gutt 

♥ Navn: Det får dere alle vite når han ankommer

Utålmodig: Gleder meg veldig til å møte han, det gjør jeg virkelig!

♥ Vektøkning: Gått opp rett under 7 kg..

♥ Hodet ned: Nei, får ikke håpe det så tidlig. 

♥ Hodet festet: Nope

♥ Aktivitet innenfra: Han er mer og mer aktiv spesielt morgen og kveld når jeg skal legge meg.

♥ Høygravid: Nei, en stund igjen til det, men nå synes det for alle at jeg er gravid.

♥ Søvn: Blir det ikke så mye av, mye vondt i rygggen og må tisse 2-3 ganger i løpet av natten utenom dette også. Har såklart pådratt meg en forkjølelse i tillegg så ligger mye å hoster gjennom.

♥ Form: Vond rygg og mye svimmel. 

♥ Plager: Sliten, trøtt, svimmel og vondt i ryggen, klage klage. 

 Barnerom: Han kommer til å ligge inne på vårt rom i begynnelsen, men har startet på barnerom ja 🙂

 Utstyr som trengs: Bilstol, stellebord, laken til seng, vippestol, vogn og eventuelt tripp trapp stol. Tror vi har resten utenom det.

♥ Melk: Nei, satser på jeg slipper det ei stund til.

♥ Cravings: hmm, alt. 

Kynnere: hatt endel, ja.

♥ Tungt: Begynner å kjenne det, spesielt om jeg skal bære. 

♥ Neste kontroll: Neste svangerskapskontroll er Fredag 18 oktober hos jordmor. 

♥ Strekkmerker: Ikke noen som jeg ikke har hatt før.

♥ Tanker om fødselen: Det har jeg ikke tenkt så veldig mye på enda.

Vi skrives – Malin

10 kommentarer
    1. Jeg har 3 unger i august, minuset er å gå høygravid på sommeren og mye vann i kroppen. Minste mor kom i begynnelsen av februar, minuset der var is og bekkenløsning. Hehe… Var mer positive ting med august enn februar 😉 Nydelige trilleturer og ikke minst barnehage plass 😉 Masse lykke til fremover og nyt den voksende magen og sparkene 😉 Savner det faktisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg