Instagram, en dating app?

Det var i Mai 2016 det hele startet. Jeg satt å bladde gjennom Instagram for sikkert femte gang den formiddagen, jeg tar ikke igjen hvilken dag det var, men jeg kan huske at vi faktisk hadde fint vær. Telefonen plinga plutselig og jeg hadde fått nye likes på ett par av bildene mine, hyggelig tenkte jeg og trykka inn på profilen som hadde likt bildene mine. 

Adam stod det øverst i profilen hans med noe tekst under, jeg bladde ned gjennom bildene hans og tenkte at dette  var en som var rundt på reis. Faktisk så trodde jeg han var fra Australia, fordi han skrev engelsk og de fleste av bildene var fra akkurat der, men det var ett bilde som fanget oppmerksomheten min. 

Jeg trykket inn på bildet, det var liksom noe kjent, de veiene har jeg kjørt flere ganger før. Det var Haukelifjell og det stod øverst over bildet også, men hvor på Haukeli var det, jeg kommenterte bilde på engelsk selvfølgelig, fordi han var jo fra Australia, ikke sant? 

 

 

Her ser dere det første vi noen gang skrev til hverandre og det var her det hele startet, og det sluttet jammen meg ikke der, jeg lurer meg på om det allerede var dagen etter vi planla at vi skulle møtes. Slik ble det, jeg satte meg i bilen og kjørte den lange turen inn til Odda, jeg hadde aldri vert der tidligere og det tok meg hele to timer, TO timer å kjøre inn for en liten date. Det var i det minste en fin kjøretur da, heldigvis.

Det ene førte til det andre og dagene og helgene gikk til å snakke og møtes etter jobb enten jeg til Odda eller han til Haugesund. Den sommeren valgte vi også å reise på en ferie sammen for å se hvor det kunne bringe oss. Adam er jo egentlig fra Sverige så vi måtte finne ut hva dette kunne bli for han var kun i Norge for å jobbe ett par mnd før han skulle ut på reis til OL for å jobbe som frivillig lege der, for så å reise videre rundt.

 Den første reisen vår kommer her på bloggen i morgen. 

Følg med da vell. 

Dette er det første bilde av oss sammen i Odda. 

Vi skrives – Malin

12 kommentarer

Siste innlegg