07.10.2018

Ja, hvordan starter man her, etter noen år uten å sitte på skolebenken så må jeg si at skriving har blitt litt nedprioritert. Da spesielt bokmålskriving, om jeg kan kalle det for det? Jeg er fra Haugesund på vestlandet og der går det som oftest i skriving på dialekt mellom familie og venner, jeg føler liksom det blir litt mer personlig om dere forstår? 

Tilbake til det jeg egentlig skulle fortelle i dette første innlegget. Denne bloggen er ment mye for meg selv, men det er veldig hyggelig om noen velger å følge meg. Eller oss da, for familien blir vell gjerne en del av dette etter hvert. Malin heter jeg er tjueseks år fra Haugesund, jeg er forlovet med Adam som jeg også bor sammen med, vi har en liten hund som heter Bella og i Februar går vi fra å være tre til å bli fire.  Vi venter nemlig en liten gutt, det er så skummelt og spennende, men det kommer jeg tilbake til senere. 

Vi skrives – Malin

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg